wo.0t?? - Laman FAM.org.my diGodam oleh perminat Cyber



Salam sejahtera , sedang hangat Isu perlawanan akhir yang akan berlangsung pada 29/10/2011 nih diantara gergasi pantai timur iaitu Terengganu menentang Negeri Sembilan. Isu perlawanan itu semakin hangat apabila pihak FAM menaikkan harga tiket daripada RM30 kepada RM50.

Jika sebelum ini tiket dibahagikan kpd dua tempat duduk iaitu tempat duduk terbuka RM30 dan tempat duduk stage RM50 , kini semuanya berharga RM50. Hal ini menimbulkan kemarahan apabila dikira kos yang ditanggung penyokong untuk datang melihat pasukan kegemaran mereka beraksi.

Alasan yang tidak munasabah diberikan FAM iaitu RM50 dicaj sekata kerana ader penonton yang membeli tiket RM30 dan memasuki bahagian penonton tiket RM50. KH baca laporan ini diakhbar metro , hal ini tidak patut ditimbulkan. Sepatutnya pihak FAM berusaha mengawal keadaan penonton yang cuba menceroboh itu. Jika harga tiket dpt dikekalkan , nescaya martabat sukan tanah air yang baru nak menampakkan taringnya semakin gah dengan sokongan padu semua peminat tanah air.

Antara screen shot :







Credit/Sumber:http://www.kenahack.com/2011/10/harga-tiket-naik-laman-fam-digodam.html


p/s: harapan ryu FAM dapat mempertimbangkan isu harga tiket.

Postingan terkait:

2 Tanggapan untuk "wo.0t?? - Laman FAM.org.my diGodam oleh perminat Cyber"

  1. klau takut penyokong yg membeli harga tiket RM30 msuk ke stage RM50.. ketatkn la pengawasan.. Kalau naikkn harga tiket membuatkan penyokong terasa beban... kalu xde penyokong di stadium, mla la nk tuding jri sna sni... Salah penyokong ke tu??? FAM kena teliti dlu sebelum buat keputusan...

    ReplyDelete
  2. betol tu ketatkan pengawasan baru senang...but naikan harga tiket memang membebankan huhuhu kita ada hak juga...hurmm thanks for comment :)

    ReplyDelete